2 Haziran 2011 Perşembe

Ertuğrul ERKİŞİ - Seni Andım Dün Gece

İlahinin çok ilginç bir hikayesi var;

Peygamber Efendimiz'i (A.S.M) rüyasında gören bir şair, peygamber efendimizden

çok etkilenir ve bir şiir yazar.

Bu şiiri Ertuğrul Erkişi ilahi olarak besteler. Aradan zaman geçer.

13 yaşında bir kız çocuğu bu ilahiyi geceleri dinleyip yatmaktadır.

Bir gece gerçekten Efendimiz'i (...A.S.M) rüyasında görür,

Birden Efendimiz'i (A.S.M) karşısında görünce ne yapacağını, ne söyleyeceğini şaşırmış.

Ve gayr-i ihtiyari demiş ki küçük kız,

 

"Efendimiz;

Sizi anlatan bir eser var 'Dün Gece' diye. Ben onu çok seviyorum."

demiş.

Efendimiz (A.S.M) cevaben şöyle birşey söylemiş:

"Ben de biliyorum 'Dün Gece'yi ben de seviyorum onu.

Her nerede dinlense, her nerede söylense ben oraya geliyorum..." demiş...



Tomurcuklar açıyorken, başaklar bağlanmışken,
Titredim efendim, seni andım dün gece,
O’nun geçtiği sokaklar güller kokar dediler,
Ötelerden kokularla geldin sandım dün gece,
Titredim efendim, seni andım dün gece…
*                 *                 *
Biz hiç yazı görmedik, kışta doğdun dediler,
Nevbaharda geleni sensin sandım dün gece,
Bir gülün kokusunda seni duydum dün gece,
Bu bahçeler O’nun du, bazen uğrar dediler,
Titredim efendim, seni andım dün gece…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı