31 Aralık 2011 Cumartesi

ANKARA'LILAR



Ayşe DİNÇER - Kirli Mendil


Mehmet DEMİRTAŞ - Apaçi


Mehmet DEMİRTAŞ - Vay Garip Dünya


Ankaralı Coşkun - Ankaranın Bağları


Bülent GÖKÇE - Belki Bir Kış Günü


Hakan GİDER - Edalı Gelin


Ayşe DİNÇER- Koçum Benim


Ayşe DİNÇER - Fasülye


Ankaralı Namık - Aman Karpuz Kestim


Neşet ABALIOĞLU - Karakız


Ankaralı Turgut - Beni Görmek İçin Gelme


Ankaralı Coşkun - Ankaradan Bir Kız Geçti Gördünmü


Ankaralı Yasemin - Alayı Ankaralı


Bülent GÖKÇE - Çapa Yapmış Zilli


Ankaralı Namık - Buralardan Gidelim


Taner OLGUN - Yoruldum Ben


Hasan YILMAZ - Çak


Hasan YILMAZ - İstanbulun Babası


Seda KARA - Sonuna Geldim


Seda KARA - Oy Ellikten Ellikten


Seda KARA - Hacel Obası


Ankaralı Yasemin - Elmanın İrisine


Ayarcı Mahmut - Kendisi Lazım


Ayarcı Mahmut - Aman Aman Ben Yandım


Zeki BEKAR - Bu Akşam İçeceğim



Ankaralı Yasemin - A Kuzum


 Ankaralı Yasemin - Karpuz Kestim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı