9 Ocak 2013 Çarşamba

Orhan Gencebay ile Bir Ömür



Emel SAYIN - Hayat Devam Ediyor

 

Duman - Gönül



Candan ERÇETİN - Beni Böyle Sev



Rafet El Roman - Beni Biraz Anlasaydın 




 Zara - Dilenci




Serdar ORTAÇ - Hor Görme Garibi


Yıldız TİLBE - Aşkımı Sakla


Volkan KONAK - Gurbet



Şevval SAM - Kahrolayım


Grup 84 - Dokunma




Deniz SEKİ - Benim Dünyam




Özcan DENİZ - Vazgeç Gönlüm


Sezen AKSU - Akşam Güneşi


Mustafa SANDAL - Kır Gönlümün Zincirlerini


Ajda PEKKAN - Severek Ayrılalım


Manga - Ya Evde Yoksan


Zerrin ÖZER - Sev Dedi Gözlerim



Berkay - Dünya Dönüyor



Ebru GÜNDEŞ - Dil Yarası


Tarkan - Hatasız Kul Olmaz


Demet AKALIN - Farkındamısın


Emre AYDIN - Bir Teselli Ver


Nilüfer - Dertler Benim Olsun


Mustafa CECELİ - Yarabbim


Hande YENER - Kaderimin Oyunu


Kutsi - Ben O Zaman Ölürüm


Sibel CAN - Bilmesin 0 Felek


Yıldız USMANOVA - Neyi Değiştirdik ki


Athena - Bir Araya Gelemeyiz


İzel - Kabahat Seni Sevende


Yaşar - Yorgun Gözler



Nukhet DURU - Gittide Gitti


Koro - Batsın Bu Dünya
*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı