13 Mart 2013 Çarşamba

Uğur KARATAŞ – Haberin Var mı


*

Ay karanlık gecelerim gündüz olmuyor,
Dalımda solmuş güllerim filiz vermiyor,
Elim kolum işe güce varıp gitmiyor,
Gözlerimden ferim sönmüş haberin var mı,
Tımarhanelere düştüm haberin var mı.

Haberin var mı hey hey, haberin var mı,
Seni seven öldü zalım, haberin var mı,
Seni seven öldü zalım, haberin var mı…

Kora kor yüreklerim korkular içinde,
Bir baharı sevdim ey diyarlar içinde,
Bir vatanı sevdim sevdim sevdalar içinde,
Yüreğimden ateş söndü haberin var mı,
Yüreğimden ateş söndü haberin var mı.

Haberin var mı hey hey, haberin var mı,
Seni seven öldü zalım, haberin var mı,
Gözlerimden ferim söndü, haberin var mı,
Haberin var mı hey hey, haberin var mı,
Mapuslara düştüm düştüm haberin var mı,
Seni seven öldü zalım, haberin var mı…

Söz-Müzik:Hasan Hüseyin DEMİREL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı