30 Kasım 2011 Çarşamba

Bedirhan GÖKÇE & Nuray HAFİFTAŞ - Oğluma

Dinle ahu zarım, kulak ver bana,
Kalbimin sesini, duyuver oğlum.
Gidişin bağrımı, buladı kana,
Gel de şu ölümden, cayıver oğlum.

Kapkara kış ettin, baharlarımı,
Melekler dinliyor, feryatlarımı,
Seller gibi akan, göz yaşlarımı,
İçimde yangına, sayıver oğlum.

Hayalin gözümde, adın dilimde,
Arayıp dururum, seni her yerde,
Arada sırada, rüyama gel de,
Yürekte yaremi, sarıver oğlum.

Dağ taş inliyor, feryatlarımdan,
Tat alamaz oldum, yaz baharımdan,
Eğer mümkünse, çık mezarından,
Gelip te koynuma, giriver oğlum.

Bilmem rahat mısın, karanlık yerde,
Yüreğim gark oldu, onulmaz derde,
O güzel başını, kaldırıver de,
Perişan halimi, görüver oğlum.

Hasret oldu bana, güzel gülüşün,
Dünyayı zehretti, ani ölüşün,
Şu an ne haldeyim, hele bir düşün,
Düşünde elimden, tutuver oğlum.

Dizimde dermandın, gözümde ferdin,
Ağlasam ağlardın, gülsem gülerdin,
Neden ellerimi bırakıverdin?
Şimdi boşluktayım, biliver oğlum.

Felek vurdu, suskun etti dilimi,
Kopardı dalımdan, gonca gülümü,
Bu ayrılık yaman, büktü belimi,
Yetiş imdadıma, koşuver oğlum.

Kırk beşimde konan, talih kuşumdun,
Hem canım sevgilim, hem baboşumdun,
Çok erken kaybolan, mutluluğumdun,
Yaktıkça bağrımı, yakıver oğlum.

Özledim sesini, tatlı dilini,
Nakşettin beynime, en son halini,
Çaldın hayatımın, paydos zilini,
Şu benim hesabı, kesiver oğlum.

Her günümden iyi ettin dünümü,
Gidişinle, reva gördün ölümü,
Madem verdin bana, idam hükmünü,
Gel de şu ipimi, çekiver oğlum.

Takdir Allah’ındır!, etmedim isyan,
Lakin bu acıya, dayanmıyor can,
Sensiz bir hiçim, derdime inan,
Beni de yanına, alıver oğlum...

Şiir: Hüsamettin BİLGEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı