6 Kasım 2011 Pazar

ANKARA'NIN NERESİNDE

Bir baktın yaktın beni, Mecnun ettin, kül ettin,
Adını bile soramadım, bir çırpıda çektin gittin,
Ardından düştüm yollara, deliler gibi,
Aradımda bulamadım, söyle hangi yana gittin.
 
Ankara’nın neresinde hangi gizli yerindesin,
Aramakla bulamadım söyle hangi semtindesin,
Keçiören, Etlik’temi, yoksa Sincan, Mamakta mı,
Aramakla bulamadım söyle hangi semtindesin,
 
Nasıl edem bulam seni, hasretin canıma yetti,
Sensizlik öyle zorki, bak beni gör ne hal etti,
Demet’temi, Lale’demi, yoksa Etimesgut’tamı,
Aramakla bulamadım söyle hangi semtindesin,
 

İçimde, hala bir umut kıvılcımı yanar durur,
Ha bugün ha yarın diye beklemekle, ömür yürür,
Eryaman’mı, Batıkent’mi, yoksa Ulus, Kızılay’mı,
Aramakla bulamadım söyle hangi semtindesin,

.............

Yıllar geçti bulamadım seni, ey gönlümü çalan,
Hayal meyal bir tek gözlerindir aklımda kalan,
Belli ki bir umutsuz sevdadır, beni benden alan,
Olsun; sen yinede gönlümün en güzel yerindesin,
Sen beni bilmesende, tanımasanda, sevmesende....

(A.Nuri ÖZDEN)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı