6 Kasım 2011 Pazar

AŞKIMIZ BÖYLE BİTMEMELİYDİ

Böyle bitmemeliydi;
Başladığı gibi gitmedi,
Erkenden soldu, bitti aşkımız,
En azından doymalıydım sana,
Bir kerecik olsun okşamalıydım saçlarını,
Bakmalıydım gözlerine uzun uzun, kana kana,
Baktıkça geçmeliydim kendimden,
Mecnun’un Leyla’sına yandığı gibi,
Kül olmalıydım aşkından, yana yana.
Hiç kimseler bilmemeliydi seni sevdiğimi,
Sana nasıl yandığımı,
Gizli gizli sevmeliydim seni ben,
Böyle bitmemeliydi,
Mahşere taşımalıydım aşkımızı,
Burada bırakmamalıydım
Böyle boynu bükük, çaresiz.
 
Ayrıldık şimdi,
Temmuz akşamlarında bir matem havası,
Diller de hep ağlamaklı şarkılar.
Biliyorum böyle bitmemeliydi aşkımız,
Yanaklarından süzülmemeliydi gözyaşların,
Gülmeliydi güzel yüzün,
Hüzünlere gömülmemeliydik,
Daha çok şeyler yaşamalıydık seninle,
Dalından düşen bir yaprak gibi,
Salmamalıydık  esen rüzgarlara sevdamızı,
Bu kadar kolay olmamalıydı,
Böyle bitmemeliydi aşkımız…
 
Bu aşkta hiçbir şey İstediğim gibi gitmedi,
Sana hep uzaklardan baktım,
Sana gelmek için çok can attım,
Hasretini çektim geceleri,
Fakat, hiç yanına gelemedim,
Sensizliğe sonunda boyun eğdim,
Gücüm tükendi direnemedim,
Karşı koyamadım engellere,
Gelemedim sana bir kez olsun güzel yüzlüm,
Gelipte göremedim güzel yüzünü,
Bu içimde kapanmaz bir yara olarak kalacakmış,
Bunu da hiç bilemedim,
Ela gözlüm bilemedim…
 
 
Böyle bitmemeliydi aşkımız,
Bu kadar çok severken,
Ellerin ellerimde, gözlerin gözlerimde,
Başın göğsümde olmalıydı şu an,
Böyle ayrı ayrı, uzak uzak kalmamalıydık,
Ayrıldık ayrılalı, ben ayrılığı da sevemedim,
Sensizliğe de hiç alışamadım,
Nerde ne hata yaptık bunu da anlayamadım,
Fakat ne olursa olsun
Aşkımız yinede böyle bitmemeliydi,
Daha çok şeyler yaşamalıydık,
Yaşanmamışlarımıza,
Bir fırsat vermeden
Böyle ters yönlere gitmemeliydik...

(A.Nuri ÖZDEN)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı