6 Kasım 2011 Pazar

BAŞI BOŞ MISRALARIM - 1

“İki damla yaş, bana o yardan kalan,
Ne zaman ağlasam, bilinki odur ağlatan,
Yüzüstü bırakıp gitti, sevdamla beni,
Sevgiden bir ders aldım, yalanmış yalan”
 
***
 
“Gül tenim yaralı şimdi, tertemizken bir zamanlar,
Geçti ömrümün baharı, bu herşeyi tamamlar”
 
***
 
“Artık senin kahrını çekmeyeceğim,
Senin geçtiğin yollardan geçmeyeceğim,
Ben sensizliğe yürüdüm artık,
Senli bir hayattan seçmeyeceğim”
 
***
 
“Bitecek bir gün inanıyorum,
Haksızlıklara boyun eğen bu günler,
Zalimlerde nasibini alacak şüphesiz,
Gelecek adaleti gösteren günler”
 
***
 
“Sevmek aşka giden yol,
Gönlümde boş yer bol,
Ben seni çok sevdim,
Ne olursun benim ol”
 
***
 
“Gençlik bir tren imiş,Yetişipte binemedim,
İhtiyarlık bir sal imiş, Bindimde gidemedim”
 
***
 
“Ne zor şey, şu gençliği yitirmek,
Hayatın en güzel çağını bitirmek,
Şimdi hüzünle bakıyorumda maziye,
Ne mümkün artık geriye getirmek”
 
***
 
“Yazıklar olsun, iyiliklere kulak asana,
Kötülüklere saplanıpta, arka üstü yatana”

***
“Seni sevmek bile yetiyor bana,
Senden uzaklarda yaşamama”
 
***
 
“Sevilenler hep zalim olur,
Acaba neden bilirmisiniz,
Sevildikleri için”
 
***
 
“Gideyim mi diye sorma bana,
Vicdanına danışta öyle git,
Gitme kal diyemem sana,
Halime bak ta öyle git”

(A.Nuri ÖZDEN)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı