6 Kasım 2011 Pazar

BAŞIBOŞ MISRALARIM – 2

Giydiğin gelinliği gel yakından göreyim,
Kime gelin gidiyorsun, bari onu bileyim,
Senin mutlu olmandır, Tanrıdan tek dileğim,
Pınar olmadan gözlerim, yavaş yavaş gideyim...
 
***
 
Öyle bir dertki bendeki,
Badeler dolup dolup boşalır,
Dünya öyle kahpeki,
Dolu veren boş alır...
 
***
 
Anılar aranır, anılır bir gün,
İstemiyorsan pişman olmayı,
Dolu dolu yaşat ömrünü her gün...
 
***
 
Bir gün gelecekki, bende ereceğim vuslatı aleme,
İşte o zaman bu kötü günleri alacağım kaleme...
 
***
 
Seher yelinde çıktığımda devriyeye,
Seslenirim gizliden gizliye sevgiliye.........duyuyormusun...
 
***
 
Güller ağlıyor sen gülerken, haberin yok,
Ben seni çok seviyorum, güllerdende çok...
 
***
 
Hatıradır hatırlatan, insana geçmişini,
En güzel günleriyle, yaşanmış mazisini...
 
***
 
“Sevgileri yaşatan yüreklerdeki nefrettir,
Gönülleri kör  edense, yalan denen illettir”
 
***
 
Ne mümkün sevgilim, senden ayrılmak,
Sensiz bir hayata, sensiz gönül bağlamak...
 
***
 
Yanlış yanlış anlamalar, bitirir bizleri,
Kulaktan kulağa duymalar, köreltir sevgileri...
 
***
 
Sanayisiz bir toplum, alt yapısız kentleşmeye benzer...
 
***
 
Dağlar dağlar olalı, aşılmayanı kalmamış,
Ne Ferhat nede Mecnun, seven seveni almamış...
 
***
 
Dilerim  bir gün sende, çekersin benim gibi,
Sevdanın acısını için için,
Anlarsın belki halinden benim halimi,
Nasıl yandığımı, bil senin için...
 
***
 
Alıştım artık ayrılıklara,
Kahretmiyor beni terkedilmek,
Dost oldum yalnızlıklara,
Terketmiyor hiç terkedilmek...

(A.Nuri ÖZDEN)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı