11 Kasım 2011 Cuma

GEL BANA

Ey benim vefasız sevgilim,
Sen benden gittin gideli varya,
Her yatağa yattığımda,
Uyumak için değil,
Ağlamak için sarıldım yorganlara. 
 
Uykular haram oldu gözlerime,
Avare gezer dururum hep,
Söz geçiremem darmadağın olmuş gönlüme.
Seni düşünür seni taşırım yüreğimde,
Unutmak gelmiyor elimden,
Ah bir unutabilsem
Her şey düzelirdi belki.
Ama varya,
Seni bu kadar çok seven bu gönül,
Bunlara layıkmıydı diye
Bir düşün ne olur,
 
Bir kerecikte olsa,
Arkana dönüpte bak
Ve vicdanını dinle,
Unutmaki vicdanlar
En doğru kararı veren hakimlerdir.
Bir gün olurda mutlu olamazsan eğer,
Hatanı anlayıpta bana geri dönersen,
Sana kapım ilk günkü gibi açıktır,
Çünkü benim sevdam
Sen gidince bitmedi,
Aksine senden sonra başladı,
Bu yüzden tahtına  
Bir başkasının oturmasına
Asla izin vermeyeceğim,
Yerine bir başkasınıda sevmeyeceğim.
Sen başkalarınıın olsanda,
Bana hiç gelmesende,
Ben seni yinede
Bir ömür boyu sevip bekleyeceğim,
 
Çünkü kahretsinki,
Seni halen daha çok seviyorum,
Söküp atamadım seni içimden,
Sen hep bende kaldın,
Sen benden gidince,
Seni unuttuğumu mu sandın,
Unutamadım yapamadım bir türlü,
Kendimi unuttum da seni unutamadım.
 
Ne olursun bir gün gel bana,
Ömrümün son günü olsada gel,
Geldiğini bilmek bile,
Sensiz geçen bu ömre,
Senle geçmiş bir hayat gibi gelir...

(A.Nuri ÖZDEN)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı