11 Kasım 2011 Cuma

GİDİYORUM

Bakmışsınız ki bir gün,  sır olupta gitmişim,  
Veda etmeden, bir elveda demeden,  
Her  şeyi yakıpta, yıkıpta gitmişim.  
Anlayın ki, bilin ki,  
Ben o zaman tükenmişim, bitmişim.  
Ardımdaki her şeyi, Bitirmişte gitmişim...    

Gitmelerle yazılmış kaderimi,  
Bir türlü değiştiremedim,  
Yine gitmek düştü bana,  
Yine yolar göründü,  
Kalmak istiyorum artık,  
Gitmek değil,  
Kaç kere geçmek istedim,  
Kaderimin önüne,  
Geçmek istedimde geçemedim,  
Her şey gibi onuda beceremedim,  
Bir kez daha geç kaldığımı,  
Bir kez daha kaybettiğimi anladım...    

Gidiyorum,  
Elveda sizlere, yarın belkide olmam,  
Belkide bu son yazdıklarımdı,  
Belki hiç olmadım,  
Belkide,  
Olmak istediğim gibi olamadım...
  
(A.Nuri ÖZDEN)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı