14 Aralık 2011 Çarşamba

KARADENİZ VİDEO KLİPLER - 6


Süleyman KOZANOĞLU - Nasihat


Süleyman KOZANOĞLU  - Sevduğum 


Murat KÖSE - Aşkulim

Atalay - Yaralıyım Yaralı


Çakır Muhammet - Hatırladım Maziyi 


Yusuf ÇAKIR - Çirkini Alırmıyım 


Cem YILMAZ - Hayde 

Sezai GÖKSU - Karasuda Pazar Var 


Apaçi Hasan - Şeyda


Yusuf ÇAKIR - Çirkini Alırmıyım


Hüseyin ÇINAR - İki Günlük Dünyada


Hüseyin ÇINAR - Aşığım Göreleye


Ertekin KAYHAN - Gül Yüzünü Dön Bana


Hasan YAVUZ - Ayşem


İsmet ZENGİN - Haydi Kızlar El Ele


İsmail CUMHUR - Dur Dur Kara Kız


Ahmet AKYÜZ - Artık Kuru Güllerim


Ragıp ALTUNTAŞ - Yayla Uşağu


Güler ÖZTÜRK - Çıktım Dağın Başına


Kuşçu - Aşk Böceği


Ali GEDİK - İnfazımı Verdiler


Mehmet KIBIK - Sana Geliyorum Sana


Güzel Esma - Sarılsın Bu Belime


Mustafa KARADENİZ - Cennetim Giresunum


Erdoğan EROL - Kızlar Gelir Ormandan


Aydın GÜNER - Dönelim Özümüze


Gülay - Heyyamola


Ali GEDİK - Çıktım Yayla Düzüne


Gülay - Nenni Nenni


Dursun DERELİ - Ordunun Dereleri


Sevim AKIN - Maçkanın Güzel Köyü


Yahya BAŞARAN - Almanyaya Geleli


Hüseyin ERBAŞ - Daldım Derin Kuyuya


Hendekli Mustafa - Kurtların Sofrası


Kaçkar - Duanla Doğmadımki


Apolas LERMİ - Sevup Alamiyanun


Bizim Yaşar - Erkan Abi Nasılsın


Erkan YEŞİLYURT - Mektup Yazarım Mektup


 Yaşar KAMİLOĞLU - Şemmame


İbrahim KÜTÜK - Çayıra Giden Güzel



İsmail KARATAŞ - Sanki Yüz Yaşındayım



Aziz EMİR - Yıllar Sonra Bak Ayşem


Yılmaz Kral - Ben Almam O Keçiyi


Şevki ÇALIK - İzzet Dayı


Temel KANDEMİR - Mavili Sanduğumi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı