2 Aralık 2011 Cuma

KARIŞIK ŞARKILAR - II


Tekin KECE - Sevdimde Öldüm                                 Günel - Seni Beni Alsınlar
              

    Nurşah ACUN - Meğerse                                    Ahmet YİĞİT - Bu Aşkımız Bitmez
              

    Uğur SALİH - Ahım Bulacak Seni                           Numan HADİ - Cane Bir Yalan Oldu
              

Gülşah BUZLU - Sarı Çiçek                                            Kader - Gururlu Ol
              

            Metin ŞENTÜRK - Masal                              Metin ŞENTÜRK - Gözler Kalbin Aynasıdır
              

İsmail Y.K. - İsterim Seni                                          İhsan GÜVENÇ - Yağmur
              


              Fikret AK - Çok Sevdim                       Kemal ŞENPINAR - Neler Çektim Bir Diyebilsem
              

       Zeki MÜREN - Şimdi Uzaklardasın                    Hakan TAŞIYAN - Ahlar Elimden Bin Ah Eder
              
                                   Asena - Melek                                                        Alpay - Bu ne Sevgi Ah

              

Müşerref AKAY - Ağlama Sevdam                                           Yeliz - Ağla Kalbim
              

         Uğur KARAKUŞ - Bana mı Sordun                                 Kenan TOPRAK - Değilmisin
              

            Aylin VATANKOŞ - Seni Ben Ellerin Osun diyemi Sevdim             Ali İhsan GÜMÜŞTAŞ - Bayrak
              

          Azerin - Çırpınırdın Karadeniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı