16 Aralık 2011 Cuma

KARIŞIK TÜRKÜLER - 4



                                  Seyhan GÜLER - Ellerin Oldu                                 Sevinç ERATALAY - Gülüm
              

                                     Özlem ÖZDİL - Sürgün                                        İbrahim TATLISES - Nideyim
              
                             Hüseyin ŞİMŞEK - Haberin Var mı                             Engin NURŞANİ - Derbederim
              

                             Güler DUMAN - Güle Yel Değdi                            Erkan OĞUR - Oy Benum Sevduceğum
              

                                  Özlem ÖZDİL - Gül Düşer                                     Özlem ÖZDİL - Uzakların Türküsü
              

                             Hüseyin TURAN - Kurusa Fidanın                Yadigar ALTAY - Etek Sarı Sene Etekten Sarısan
              

                          Sevcan ORHAN - Gitti Canımın Cananı                          Nurgül ATEŞ - Zalim Felek
              

                               Songül AYSUN - Bayramım Ol                                             Nazlı - Ağlıyorum
              

                                        Uğur ÇELİK - Dilek Ağacı                                 Erkan ACAR - Vuralar Beni
              

                             Yunus KOÇYİĞİT - Çok Değiştin                             Ruhikaan BİRKALIR - Seni Zalim
              

                           Engin NURŞANİ - Verin Benim Sevdiğimi                           Yadigar - Etek Sarı
              

                  Tuğba GER - Çayada Düştü Tutamadım Kolunu               Ali Haydar GÜL - Meydanda At Oynatır
              

                        Hüseyin UĞURLU - Esti Seher Yeli                    Ersin GÜLOĞLU - Gücendi Yüreğim
              

                    Çimen İLTER - Yere Düştü Alamadım Fesimi                  Erkan ACAR - Sen ve Ben
              

        Nuray Hafiftaş - Sen Küçüksün Ölemezsin               Leman SAM - Bülbülüm Altın Kafeste
              

                   İbrahim TATLISES - Nideyim                                  Musa EROĞLU - Telli Turnam
              

               Yavuz BİNGÖL - İki Dağın Arasında                                 Saçlarını Taramışsın
              

            Selda BAĞCAN - Denizlerin Dalgasıyım                                 Yudum - Türlü Türlü
              

Mahmut TUNCER - Sevemedim Gitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı