23 Mayıs 2012 Çarşamba

Fotoğraflar cinemagraph ile hayat buluyor!

Fotoğraflar cinemagraph ile hayat buluyor!



Fotoğrafçı Jamie Beck ve grafik sanatçısı Kevin Burg'un ortaya çıkardığı "cinemagraph" tekniği ile çektikleri fotoğraflar, bu alanda yeni bir dal yarattı. İşte cinemagraph tekniği ile canlanan fotoğraflar;



Son günlerde bütün dünyada Cinemagraph rüzgarı esiyor. Jamie Beck ve Kevin Burg isimli kafadarın ortaya çıkardığı bu teknik sayesinde artık standart durağan fotoğraflar gidiyor, yerine hareketli ilgi çekici fotoğraflar geliyor.

Fotoğraflarda da göreceğiniz gibi, insan resimleri görünce inanası gelmiyor, ama geldiğimiz teknolojik aşama artık herşeyi mümkün kılıyor.

İşte Cinemagraph ile yapılmış fotoğraflardan bir kaçtanesi
 





















































3 yorum:

  1. Kevin Burg'un eline emeklerine sağlık harika fotoğraflar var hayranlıkla izledim.sanada çok teşekkür ederim böyle güzel kareleri bizimle paylaşmışınız.ayhanca bakışlar birşey demeden geçemeyeceğim sayfanız çok ağır çalışıyor sayfadan sayfaya geçerken bayağı bir bekliyorum haber vereyim dedim fotoğraflardanmı kaynaklanıyor acaba ????? iyi geceler

    YanıtlaSil
  2. Ayhanca bakışlar izninizle +g paylaşıyorum..


    https://plus.google.com/u/0/110300855059780770593/posts
    adresim beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanıza baktım çok beğendim, müsade sizin, hayırlı geceler...

      Sil

Mutluluğun Anahtarı