5 Ağustos 2011 Cuma

GÖZLERİN


Miadım dolmaya fırsat beklerken,
Tükenen ömrüme candı gözlerin,
Yarına umudum kalmadı derken,
Hayata döndüğüm andı gözlerin.

Nazarın mıh gibi çakıldığı an,
Adeta can buldu cananda bu can,
Bir yanım kesilse, sendin damlayan ,
Damarıma giren, kandı gözlerin.

Ne kadeh kaldırdım ne şarap içtim,
Sarhoş olmak için ben seni seçtim,
İçtikçe aşkını, kendimden geçtim
Halimi ayık mı sandı gözlerin.

Ermez bu zirveye insan hayali,
Gafil avlananlar bilir bu hali,
Közden çıkartılmış ekmek misali,
Aşkı yüreğime bandı gözlerin.

Ne vahşeti vardı , ne de çilesi,
Emsalsizdi bu savaşın hilesi,
İçten kuşatıldı gönül kalesi,
Sanki Fatih Sultan Han dı gözlerin.

İnsaf eder alev alev yakmazdın,
Bir ışık görmesen böyle bakmazdın,
Demek ki gözüme kandı gözlerin,
Demek ki gözüme kandı gözlerin…

Uğur IŞILAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı