26 Şubat 2012 Pazar

ANLADIM


3 yorum:

  1. 08ayhanca ziyeretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim çok saolasınız .inanın çok memnun oldum brada da sizler gibi değerli arkadaşımla beraber olmak bana mutluluk verdi.blogcudakibeş yıllık bütün konularımı herşeyimi sildim o nedenle arkadaşlarımla ayrı tüştüm diye üzülüyordum ki burda tekrar arkadaşlar toplanmaya başladık buda blogdaki gibi olmasada dosluklarımız güzel olacak inşnlah .. .sizler burada bayağı bir eskisiniz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Naliya hanım bende aynı duyguları ve burukluğu yaşadım, çok şükür ki blogcu dostlarımı tek tek bulmaya ilk önce sizinle başladım. İnşallah devamıda gelir diye umut ediyorum...
      Ben blogcudaki paylaşımlarımı zorda olsa tek tek buraya taşıyorum, sizde blogcudaki paylaşımlarınızı buraya taşıyabilirsiniz, emekleriniz boşa gitmemiş olur, görüşmek ümidiyle A.e.olunuz...

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim. benim buraya taşımaya hiçpaylaşımım yok ben blogdakı bütün konularımı sıldım .orada okuyan okumuştu zaten .bizler orada suya yazmışız beş yıldır hala blogcuda bir düzelme de yok.bıraz daha bekleyeceğim eğer düzelmezse üyelikten kendimi sildireceğim şablonumun hatırı için duruyorum orada .. hayırlısı olsun .sizlere hayırlı günler selamlar saygılar..

    YanıtlaSil

Mutluluğun Anahtarı