31 Ekim 2011 Pazartesi

Ünlülerin gönlünde yatan roller


Oyuncular hangi rolleri oynarlarsa oynasınlar mutlaka hayallerinde canlandırmak istedikleri bir karakter vardır... Ünlü oyuncuların gönlünde yatan roller şöyle:


Mehmet Ali Erbil: Yaptığı espriler ve mimikleriyle Türk halkının çok sevdiği bir sanatçı olan Erbil, "Yıllardır ben komedi de oynuyorum ve herkes beni sadece komedyen sanıyor. Oysa ki benim bir konservatuvar eğitimim ve tiyatroculuk geçmişim var. Eğer ki bana bir drama teklifi gelirse mutlaka değerlendireceğim" dedi.
SAFİNAZ OLMAK
Nurgül Yeşilçay: Şimdiye kadar canlandırdığı dizi ve filmlerde karakterlerin hepsinden ayrı ayrı haz aldığını vurgulayan ünlü oyuncu ileride komediye ağırlık vereceğini belirtti. Yeşilçay, "Güçlü ve hırslı Lady Macbeth'i, Hürrem Sultan'ı oynamayı çok istiyorum. Safinaz karakterini de çok gerçekçi buluyorum. Safinaz'ı oynamak çok eğlenceli olur" dedi.
Necati Şaşmaz: Kurtlar Vadisi’nin Polat'ı ünlü oyuncu mutlaka bir komedide oynamak istiyor. Şaşmaz, "Kurtlar'dan sonra bana teklif edilen komedi tekliflerini mutlaka değerlendireceğim" diye konuştu.

RUH HASTASI BİRİ
Vildan Atasever: Son yıllarda yetişen en iyi kadın oyuncuların içinde yer alan güzel oyuncu kendisine bir şeyler katacak rollerde oynamak istediğini söyledi. Atasever, "En çok da iç dünyası hastalıklı birini oynamayı hayal ediyorum. Bir ruh hastası, psikopatı oynasam çok sevinirm" şeklinde konuştu.
Kenan İmirzalıoğlu: Sevilen oyuncu şimdilik polisiye rolleri canlandırmaktan son derece mutlu olduğunu açıkladı. İmirzalıoğlu şöyle konuştu: "Zamanı ve yeri geldiği zaman insanlara ne kadar esprili olduğumu da göstereceğim ve bir komedi filminde rol alacağım. İnsanları güldürmek istiyorum, bu benim en büyük arzum."

Padişahların kadınları
Özgü Namal: Tarihteki bir sürü kadın karaktere hayran olduğunu ifade ederek, "Padişahların veya sadrazamların kadınlarını oynamak isterim. Hürrem Sultan'ı her zaman oynamak istediğimi söylüyorum" dedi. Ünlü oyuncu Atatürk döneminde ise Fikriye ya da Latife Hanım'ı oynamak istediğini açıkladı.

Müzikal bir filmde dans eden karakter
Gökçe Bahadır: "Ömrümün sonuna kadar oyunculuk yapmak istiyorum" diyen genç oyuncu, çocukluğumdan itibaren müzikallere ayrı bir hayranlığı olduğunu söyledi. Fırsat verilse müzikal bir filmde, durmadan dans eden bir karakteri oynamayı çok istediğini sözlerine ekledi.

2 yorum:

  1. Hi thеге, all the time і useԁ
    to check wеbsite posts herе earlу in the dawn, sincе i lіke to gain knοwlеԁge оf more
    and moге.

    mу ωeb-site: wiredtree dedicated servers

    YanıtlaSil
  2. You actuаlly make it seеm гeallу easy togеther with уour
    presеntаtion however I finԁ this
    toріc to be асtually
    something that Ӏ think I'd by no means understand. It sort of feels too complicated and very huge for me. I'm lοokіng ahead to your subsequent post, І will attеmρt to get the
    hold of it!

    Also ѵisit my site ... ipad repair penang

    YanıtlaSil

Mutluluğun Anahtarı