Araştırmalara göre, alışverişlerin yüzde 80'ine kadınlar karar veriyor. Televizyon reklamları da alışverişlerde etkili oluyor.
Kitapta, 'Tüm bu gerçekler göz önüne alındığında, kadınlar satıcılar açısından asıl hedef kitleyi teşkil ediyorlar' denildi. Kadınların etkiledikleri alışveriş hacminin, Amerika'da ulusal gelirin yüzde 66'sını oluşturduğu, erkeklerin televizyonlarda reklamlar başlayınca derhal kanal değiştirdikleri, buna karşın kadınların reklamları ilgi ve sabırla izledikleri kaydedilen kitapta, "Kadınların en fazla ilgi duydukları reklamlar arasında otomobil, evi güzelleştirecek mallar ve mali hizmetlerle ilgili reklamlar bulunuyor. Bu gerçeklerden yola çıkan reklam firmaları da, otomobil reklamlarında bile daha fazla kadın manken kullanmaya başladılar. Kadınlar ayrıca, yatırımlarına da önem veriyorlar ve bu gerekçeyle finansal hizmet veren kurumlara ilgi gösteriyorlar" ifadelerine yer verildi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder