3 Ekim 2011 Pazartesi

TEMEL PİSKOLOKTA

Temel psikologa giderek:
-"Doktor bey, yardımınıza gereksinimim var. Gece olup yatağıma yattığımda yatağın altında birinin olduğunu düşünüyorum. Yatağın altına yatınca da bu kez üstte biri var gibi geliyor. Alt, üst, alt, üst.... Delirmek üzereyim."

 Doktor
-"Sizi bir yılda iyileştiririm, yalnızca kendinizi benim ellerime bırakın yeter. Bana haftada üç gün gelin, sizi korkularınızdan kurtarayım." der.

Temel
-"Bunun için ne kadar ödemem gerekiyor?"

Doktor
-"Seans başına 25.000.00 TL" der.
Bu yanıt üzerine Temel bu sorunla yaşayabileceğini düşündü ve doktorun yanından ayrıldı. Aradan birkaç ay geçtikten sonra yolda Temel'e rastlayan doktor, neden kendisine bir daha gelmediğini sorunca:

Temel
-"Seans başı 25.000.000 TL.'mi verecektim? Ben o işi 10.000.000 TL'na. hallettim" dedi
-"Nasıl?"diye sordu doktor.
-"Marangoz geldi ve yatağın ayaklarını kesti."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı