22 Ekim 2011 Cumartesi

Kadınların sordukları en zor 5 soru ve onların doğru yanlış cevapları

Sorular:

1.Ne düşünüyorsun?

2.Beni seviyor musun?

3.Şisman mıyım?

4.O (kadın) benden daha mı güzel?

5.Ben ölseydim ne yapardın?

Bu soruların kötü ve zor olmasının nedeni onlara doğru cevaplar verilmezse her birinin büyük bir tartisma, kavga ve/veya bosanmaya yol açma riski tasimasidir. "Dogru" kelimesi burada pragmatik anlamda dogru demektir; ahlaki açidan dogruluk göz önüne alinmamis, bu okuyucunun ahlak anlayisina birakilmistir.

1.Ne düsünüyorsun?

Bu sorunun dogru cevabı, tabii ki şöyle bir şeydir:


"Senin ne kadar sicak, harika, ilgili, düsünceli, zeki, ve güzel bir es oldugunu ve seninle karsilastigim için ne kadar sansli oldugumu düsünüyordum."

Bu cevap kitabı olduğundan, böyle söylerseniz tabii ki fazla işe yaramaz. Onu konuşma diline aktarmanız gerekir:


"Yaa, düsünüyorum da, ... sen çok sicak ve sevimli birisin. ... Benimle ilgileniyorsun... Düsüncelisin... Çok zeki ve güzel bir essin... (Biraz bo?luk) ... Aslinda, seninle karsilastigim için ben de çok sansli bir herifim!"

Bu cevap o sirada aklinizdan geçenlerle uzaktan yakindan ilgili olmayabilir. Yanlis cevaplar:


a.at yarışı.

b.futbol.

c.dükkandaki işleri.

d.benden daha güzel olduğunu.

e.son günlerde ne kadar şişmanladın.

f....

Bu aptal soruya verilen en iyi cevap Evli ve Çocuklu'daki Al Bundy'den gelmistir. Karisi Peg bu soruyu sorunca, "Senin bilmeni isteseydim," demis Al, "düsünmek yerine konusuyor olurdum."


2.Beni seviyor musun?

Bu sorunun dogru cevabi, "evet"tir. Daha etkili olmak isteyenler, "evet, hayatim" da diyebilir.

Yanlış cevaplar:


a.Sanırım.

b.Evet deseydim kendini daha mi iyi hissedecektin?

c.Bu senin "aşk"tan ne anladığına bağlı.

d.Fark eder mi?

e.Kim, ben mi?

f....

3.Şişman mıyım?

Bu sorunun doğru cevabı kendinden emin bir şekilde ve kesinlikle vurgula*****, "hayır, tabii ki değilsin," deyip odadan hemen çıkmaktır.

Yanlış cevaplar:

a.Sana sşişman diyemem, ama ince de diyemem.

b.Neye kıyasla?

c.Hafifçe kilolu olmak sana yakışıyor.

d.Daha şişmanları da gördüm.

e.Soruyu tekrarlayabilir misin? ... üzerinde düşünüyordum da.

f....

4.O benden daha mı güzel?


Bu sorudaki "o" eski bir kiz arkadaş, yoldan geçen (ve ona bakarken neredeyse kaza yapacağınız) biri veya seyretmekte oldugunuz filmdeki bir aktris olabilir.

Her neyse, her durumda dogru cevap, "hayir, sen çok daha güzelsin," seklindedir.

Yanlış cevaplar:

a.Bir başka açıdan öyle.

b.Güzelliğin nasıl kıyaslandığını bilmiyorum.

c.Evet, ama senin kişiliğin çok daha iyi.

d.O sadece daha genç ve ince.

e.Soruyu tekrarlayabilir misin? ... üzerinde düşünüyordum da.

f....

5.Ben ölseydim ne yapardin?

Dogru cevap:

"Allah göstermesin! Senin zamansiz ayriligina dayanamam. Hayat benim için anlamini yitirir ve kendimi Bogaz Köprüsünden atmamak için bir neden bulamam."

(Dikkat: Ses tonu ve yüz ifadeleri olağanüstü önemlidir.)

Bu soru, asagidaki aptal fikrada da görülecegi gibi, bütün sorularin en aptali ünvanini kazanmaya layik bir sorudur.

K: "Hayatim, ben ölseydim ne yapardin?"

E: "Eee, çok kötü olurdum, ama niye sordun?"

K: "Yeniden evlenir miydin?"

E: "Yo, elbette evlenmezdim."

K: "Niye? Evli olmaktan hoslanmiyor musun?"

E: "Elbette hoslaniyorum."

K: "Öyleyse neden evlenmezdin?"

E: "Pekala, evlenirdim."

K: "Demek evlenirdin?"

E: "Evet."

K: "Onunla yatagimizda mi yatardin?"

E: "Yani, evet. Herhalde öyle yapardim."

K: "Anliyorum. Benim elbiselerimi giymesine de izin verir miydin?"

E: "Isterse, tabii ki"

K: "Öyle mi? O halde benim resimlerimi kaldirip onun resimlerini de asardin, degil mi?"

E: "Evet. Dogru davranis bu olurdu."

K: "Yaaa!? Eh, o zaman benim golf sopalarimi kullanmasina da izin verirdin?"

E: "Bu tabii ki mümkün degil, hayatim, çünkü o solak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluluğun Anahtarı